Around again.

Rätt nykommen hem ifrån jobbet.
Men åh så skönt det känns att vara hemma!
Lite trista saker var jag dessvärre tvungen att göra,
som att betala räkningar på 6000:-, halleluja! Där rasslade hela mitt liv iväg.

Nu sysselsätter jag mig mest med att kolla på tv,
fundera på vad jag ska orka laga för middag idag och så smider jag en massa smarta planer!
Ungefär på vad jag ska göra resten av kvällen, och vad jag ska bjuda på nästa helg.
Fast det sista vet jag redan. Frågan är bara vilka jag ska bjuda.
Mina närmaste vänner finns inte hemma i lilla staden just nästa helg,
förutom familjen och kommer inte dem då får de stryk!
Det är lite synd att de jag vill ha här inte är hemma. Allt blir så mycket roligare när de är här!
En videosession med Julia i Val D'Isere får kanske duga.
Men innan dess måste jag få ordning i lägenheten, det är nog faktiskt dags för det nu!

Med andra ord. Hej på ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback