Back where you belong.

Så var det äntligen söndag får jag väl säga.
Det har varit dåligt med tid över, då jag jobbat konstant.
Så känns det i alla fall. De senaste två dygnen har jag jobbat, bakat, städat och sovit.
Inget att klaga på med andra ord eftersom de är de saker jag gillar nästan mest.

Dessvärre har jag gått och blivit dyngdålig, huvudet sprängs, jag har skator i halsen och så rinner näsan.
Tack och lov för apotekets nya regler och därav också supertrevliga människor som hjälper en!
Allt de säljer på tv är inte trams minsann, jag blev rekommenderad Otrivins nässpray mot rinnsnuva,
eftersom en av de värsta saker jag vet är att snörvla hos gästerna när jag serverar dem.
Och hör och häpna gott folk, men den fungerade verkligen!
Jag trodde knappt på det själv när näsan slutade med dumheterna.
Så nu är det dags för ett sprut till och sedan ska jag sova!

Tidigt imorgonbitti måste jag kliva upp och göra mig redo för en dag i affärer.
Mamma hämtar mig och Mona klockan 9 och då beger vi oss till IKEA.
Jag hoppas jag hittar vad jag vill ha.

Ha en underbar söndag!

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback