Bitter tjej.

Äntligen är jag hemma. Helt slut är jag.
Skulle sova en sväng men så kom jag på den briljanta idén att få lite tvätt tvättat så jag blir av med allt hundhår.
Så jag började pyssla med det istället och idén var briljant som sagt,
ända tills jag kom ner till tvättstugan och såg att ungefär samma tvättpåse som när jag åkte i söndags låg kvar.
Med andra ord har jag fortfarande inte fått något tvättat och inte sovit något heller för den delen.
Läs: Fortfarande bitter.

Istället för att bli på bra humör har jag beställt flyttanmälan för andra gången.
Denna gång genom bank-id. Jag har fortfarande inte lagt breven jag fick hem för två veckor sedan på lådan!
Så det känns säkrare att göra såhär. Då kanske det faktiskt blir anmält.
Sedan försökte jag beställa flytt på Telia vilket är lättare sagt än gjort.
Precis som förra veckan och veckan innan det står det på flyttsidan att systemet är paj, eller något.
Det är så jag tolkar det.
Så jag skickade iväg ett bittert mail och väntar nu på svar.
Ja, jag är bitter idag.

Måste sova en sväng tror jag. Det är fan inte mänskligt att vara vaken från halv fem på morgonen!
Aldrig ska jag skaffa en karl med såna vanor. En sån skulle jag aldrig se.
Minst till halv 10 vill jag ligga och dra mig, helst ännu längre..
Vad pratar jag om?
Nu är jag så trött så jag yrar.

Ingen jävla karl var det bestämt. Så det kvittar.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback