Do you want to piss me off?

Vad ska jag kalla detta?
Min tur - eller otur?

Till saken. Jag åkte med moster och monster för att köpa färg imorse.
Pratade med den snälle herrn som ätit hos mig flera gånger
och förklarade att det låg till så att jag behövde mer färg.
Då var basen att blanda på slut, så jag lever i kaos i ännu ett dygn!
Rätt missnöjd.

Tanken är att jag ska riva ner tejpen och sätta upp ny sådan så att moster
och lillasyster kan måla färdigt åt mig där inne imorgon.
Förhoppningsvis även i vardagsrummet, där allt nästan är klart förutom fondväggen.
Ännu mer förhoppning på att jag får jobba lunch imorgon!

Dags att ta lite medicin och kolla lite på tv.
För halleluja people! Telefon, internet och tv blev inkopplat idag.

Grattis på födelsedagen Ellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback