En lösning till alla problem.

Första dagen av 2009 har varit riktigt vettig faktiskt.

Hedvig mår sämre och sämre och hon skriker som en gris när hon ska snytas!
Jag tycker så himla synd om henne, min lilla älskling.
Nu har jag dock kommit på en väldigt smart lösning på mitt pengaproblem,
hon ska ju vara min guddotter sägs det och jag har ett fadderbrev hemma.
Men jag vet inte alls om det stämmer, hon är mer förtjust i min styvfar Peter än i mig.
Så min lösning på problemet är att jag säljer fadderbrevet för 4000:- så är han helt plötsligt gudfar
och jag är en jacka och ett par skor rikare.
Fast jag tror inte han går med på det..

Vi försökte åka pulka när vi kom hem från att ha ätit våfflor.
Men både jag och moster måste väga lite för mycket, eller så var pulkorna värdelösa.
Jag fick lägga mig på mage och försöka flyga som en säl, samtidigt som jag stötte fram mig i sidorna.
Ändå kom jag ingen jävla vart! Så jag gav upp och gick in..

Nu har jag skalat potäter. Allt för att Peter ska smälta och ge mig en present. I form av en jacka.
Fast tjata har jag slutat, det är inte värt det har jag märkt.

Äh. Nu vill jag att mamma och moster ska komma hem så vi får äta någon mat.
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback