Fräscht.

Snart är hela söndagen över, trist för min del.
Den enda lediga dag jag verkligen kan lita på är den bästa jag har.

Allt jag tänkte göra blev gjort men inget mer.
Lägenheten är nystädad, jag har lagat mat och ätit frukt.
Var en snabb sväng på Konsum också för att köpa juice tills imorgon.
Utan Brämhults på morgonen blir jag rätt cranky.
Och det är ju rätt dumt att utmana ödet.
Men fy tjivens så kallt det är ute. När jag i fredags kom hem var det typ -14.
Nu lutar det mer åt -22. Egentligen kvittar det.
Allt ifrån -5 och neråt är inte okej!

Jag köpte mig lite goda nötter på Konsum som jag måste testa nu.
Och just ja, meducin! Jag glömmer så lätt bort den hela tiden.
Med andra ord.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback