Händiga husfrun.

Dagen har runnit ut mellan mina fingrar.
Det är redan dags att gå till jobbet och förmodligen göra ingenting.
Så lugn period är vi inne i nu förstår ni.
På gott och ont..

Hur som haver har jag försökt mig på att vara händig.
Och det slutade som vanligt i kaos.
Skåpet sitter numer uppe på väggen i hallen,
det vore jättefint om det inte var så jävla snett!
Det ligger inte i min natur det där med att vara händig.
Efter jag fått upp skåpet kom jag in i ett ryck och tänkte få allt färdigt.
En lampa var näst på tur och jag gjorde precis som när jag kopplade in den i köket.
Förutom att jag gjorde helt fel..?
Så nu är halva lägenheten strömlös och jag måste be grannen om hjälp så fort jag hinner.
Det tar emot att erkänna att jag fan behöver en karl för allt sånt här.
Upphänget till lampan som jag fick från IKEA igår är dessutom svart,
med all sannolikhet är det paj. Ni förstår kanske nu hur händig jag är?
Man gör så gott man kan. Säger dom inte så?

Det betyder att jag måste åka till Sundsvall igen snarast. Herrejösses så synd..
Eller gjorde jag kanske allt med vilje?

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback