Happy New Year!

GOTT NYTT ÅR & GOD FORTSÄTTNING!

After-skin var nice. Jag drack tre öl och några klunkar av ett vidrigt glas vin.
Sedan var jag less. Så efter lite tjat fick jag med mig alla till bilen och så åkte vi hem.
I stugan hade moster, man och monster redan anlänt och jag kom till ICA prick i tid
för att skotern skulle vända och åka upp till stugan igen. Perfekt timing!

Väl uppe hjälpte jag mamma med att laga lite mat och sedan dog jag.
Helt ärligt, nästan i alla fall. Jag blev helt slut. Åt min lilla toast-skagen och sedan ville jag sova.
Och sova. Och sova. Tog en tugga av oxfilén innan jag bestämde mig för att det inte var värt det.
Det kändes som om magen skulle vändas ut och in, och sedan gick jag och la mig.
Helmysko verkligen. Men efter en timmes sömn mådde jag bättre och fick i mig maten.
Jag sket dock i att åka till Ramis och spåra ur som det alltid gör på nyår.
Hade ingen ork helt enkelt. Så jag stannade med familjen och drack god champagne på tolvslaget!
Himla mysigt!

Nu leker monster nr.1 elefant i min säng och jag ska visst mosas.
Dags att få något gjort.
Imorgon tar jag bussen hem!

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback