Irritationsobjekt.

Nu är jag hemma ifrån en sväng på stan.
Jag drack lite kaffe och trodde jag skulle bli pigg,
men ärligt blev jag mest frustrerad.
Av någon anledning kom vi in på just mina möbler och jag blir mer och mer sugen att åka, helst imorgon!
Men sen finns det vissa som inte förstår varför jag har så bråttom.
Då blir jag frustrerad.

Jag vill ha fint och mysigt, och det nu med en gång!

Hälsade på mamma en sväng och försökte övertala henne att följa med imorgon.
Vi får se hur det blir med den saken.
Sedan handlade jag mig en tröstätarglass och en tröst-tidning. Just in case.

Kollar på ett sista avsnitt av SATC för idag och sedan ska jag gå och jobba.
Det verkar bli lite folk och jag ska jobba med Nina.
Helst hoppas jag på en sen kväll = mer pengar för min del.
Vi får se vad som händer!

Annars tänker jag mest på Sandra som åker idag om jag inte missminner mig.
Jag hoppas hon kommer ha the time of her life och att hon gör allt jag inte skulle göra!

Filakia polla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback