It doesn't make sense to me, so don't listen.

Just the way I like it.
Så har min söndag sett ut.

Jag har spenderat pengar på allt och ingenting på Konsum,
den affären ruinerar mig. Det bör bli dags att skaffa ett medlemskort.
Eller börja handla rakt av på ICA och ingen annanstans.
Hur som helst.
Jag har hunnit kolla på dåliga filmer och ätit lite mat.
Sedan bakade jag baklava för första gången.
Grekisk film, grekisk musik och att försöka lära mig grekiska har gett inspiration.
När jag läste i en grekisk kokbok igår så blev jag tvungen att testa,
även om jag inte tycker att det är så gott!

Nu har jag tagit min medicin och det är skönt.
Hjärnan är inlindad i bomull igen och jag kan bara tänka på sömn.
Först ska jag kolla färdigt på den här dåliga filmen.

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback