Journey back home.

Jag fick henne aldrig såld, min guddotter. Och lika bra var väl det.
För jag ville inte egentligen.
Nu ska jag bara få henne att smälta för mig med och inte fly som pesten.
Jag och barn, vi är inte kompisar egentligen.

Hur som haver. Jag tog mig upp i ottan imorse.
Kvart över fyra ringde väckaren första gången, halleluja!
Helt jävla stendöd vad jag mina vänner.
04.35 lyckades jag dock ta mig upp ur sängen och försökte få mig färdig.
Lite sena var vi till bussen men den var ändå inte där i tid så jag hann med och på den.
Nu har jag spenderat 3,5 timme när jag försökt sova medan rygg och ben låst sig i diverse ställningar.
Det är fan i mig inte skönt att sova på bussar! Tåg är bra mycket bättre.
Men ändå har jag svårt för det.
Jag hatar när jag vaknar och hakan är nere vid knäna eller ännu värre, när jag vaknar av att jag snarkar.
Jävla snyggt!

Nu missade jag en förmodligen grym after-ski idag.
Men det känns skönt att slippa stressa hem imorgon för att jobba.
För jobba, det behöver jag. Listan för mycket mindre än allt som ska köpas till lägenheten är lång.
Och dyr!
Så, nu ska jag jobba ihjäl mig så jag får i ordning på torpet.

En timmes väntan kvar innan bussen tar mig hem till stan.
Jag hatar att vänta.
Ursäkta, jag är lite bitter idag. Trött.

Jag ska hoppa lite hage så tiden går fortare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback