Just what we need.

Så var ännu en dag över, i stort sett.
Jag kom just hem från jobb och stad - där jag spenderat pengar i vanlig ordning.
Använt upp två presentkort har jag gjort till att börja med.
Först det jag fick av mina mostrar på födelsedagen, så nu har jag införskaffat
den superfina telefonen som jag tänkt och tänkt på så länge.
Lite pengar fick jag lägga till, men det var det värt ska ni veta!
Helt onödigt köpte jag också två små ljuslyktor, bara för att de var så fina.
Jag älskar ljus i alla dess former!

Sedan åkte vi dit jag absolut inte hör hemma, affären för de händiga.
Jag köpte lite pluggar så strax ska jag försöka mig på att få upp meducinskåpet på väggen.
Där hade jag också presentkort så nu ska här målas ska ni veta,
färg för massor av pengar köpte jag. Men nu känns det som att slutet är nära!
Lägenheten kommer vara tipptoppfin vilken dag som helst och jag känner mig laddad.

Telia har fått lite skäll, eller nej nu ljög jag. Jag kan inte skälla på okända människor.
Men en felanmälan har de minsann fått, för tydligen ska telefonen vara flyttad till det här huset,
dessvärre måste det vara flyttat till en annan lägenhet än min, för här finns det ingen i alla fall.

Lite bra musik och några ljus på det här så kommer det bli en underbar kväll.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback