Kom inte i min väg.

Helt sinnsykt irriterad är jag för tillfället.
Min moster var snäll och skjutsade upp mig på färgaffären igen,
men där hade de inte fått in rätt bas att blanda med.
En bokstav fel hade företaget skickat, så imorgon skulle de försöka få dit den.
Så mycket för att jag vill få rent och städat här hemma.
Men min andra moster håller hoppet uppe och ser det positivt,
då är vi fler som kan hålla på imorgon!
Är det inte färdigt tills i helgen blir jag galen. Riktigt galen!

Nu börjar klockan bli mycket, jag tog en sovmorgon idag.
Snart ska jag ner på jobbet och lalla omkring en sväng.
När jag kommer hem ikväll ska jag försöka tejpa lite,
jag har inte orkat göra det än.
Och nu när inte färgen fanns blev jag så bitter att jag inte ens ville köpa tejp.
Förbannat!

Lite fika på det här. Jag är en arg fröken utan mat i magen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback