Make me lucky.

Allt känns en del bättre för tillfället.
Eller det kanske var en överdrift,  lite känns lite bättre.
Min kära moster har lyckats få mig att bli positiv till det hela.
Nu har jag därför fixat så jag jobbar lunch imorgon
och sedan ska vi lägga kol på att få hem färg.
Så förhoppningsvis är mitt kära sovrum färdigt imorgon.
Med allt förutom säng förstås.

Egentligen borde jag tejpa där inne så vi kan snärta igång med ens vi kommer hem.
Men det är så mycket skönare att sitta i soffan. Jag är lat.
Jag erkänner det. Det är det viktigaste!

Miss Argyros i N.Y har hört av sig massor.
Henne saknar jag så galet mycket! I år måste vi ses!

Dags att göra lite nytta möjligtvis.

Filakia polla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback