No need for words.

Allt jag har att säga idag är att det har varit en underbar dag!
Nu ligger jag inlindad av trötthet på grund av min käre vän medicinen,
men redan innan dess mådde jag gott.
Det spelar ingen roll hur mycket som gått emot mig en dag som denna,
allt löser sig i slutändan ändå!
Lovely.

Fick ett superfint julkort från N.Y igår om jag inte redan berättat det.
Så nu är det jag som skickar koftan som väntat i ett år, pronto!
Jag har dessutom lyckats posta adressändrings-brevet,
och så ringde jag Telia igår. Om jag inte nu redan berättat det med.
Jag blir så disträ när jag tagit dessa piller, hela hjärnan är inlindad i bomull.
På tal om det. Bomull är min allra värsta och äckligaste fobi. Ljudet gör mig illa, på riktigt!

Inget IKEA förrän på söndag blir det heller.
Men det kanske är bäst så för oss alla.
Imorgon är det däremot en heldag på jobbet.
Med andra ord är det dags för mig att sova!

Kalinixta!
And remember, you are wonderful and life is wonderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback