Normal.

Vilken galen dag. Helt okej, men galen.
Jag kan nu räkna till 5 gånger när jag fått höra att jag är lik Amanda Jensen,
men i en mörkhårig version.
Trams! Säger jag.

Himla skönt har det varit att enbart jobba lunch,
då jag åt så mycket fisk att jag inte ätit på resten av dagen.
Kanske inte det smartaste när jag faktiskt satt på lunchen och sa
att jag ska ta bättre hand om mig själv det här året.
Då menade jag att jag ska äta regelbundet och bättre, till exempel.
Jag har sån självdisciplin people, you want some?

Kvällen har jag spenderat med Mona.
Skönt att umgås med henne. Inget alls har vi gjort, men det har känts bra.
Pratat ihop oss en del angående Sundsvall och hon är med på vad jag menar.
Det känns bra att ha med henne, då har hon mer koll än vad jag själv kommer ha.
Så förhoppningsvis åker vi på fredag. Förhoppningsvis som sagt..

Nu slåss de på tv-n och det är dags för mig att sova!

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback