Oväntat.

Nu är söndagen snart över.
Jävlar i hela jesus vad jag legat i, med hjälp av mostra och mor.
Men det låter bättre om jag säger att jag legat i!

Minst lika lugnt var det på jobbet igår.
Men jag satte igång med hemsidan från scratch igen och fick den klart!
Nu kan jag till och med känna mig hyffsat nöjd med resultatet.
Wonderful!

Färgen som jag köpte häromdagen var alldeles för lite.
Karl-stackarn ljög för mig.
Förmodligen för att han ville ha oss tillbaka dit, som moster sa.
Säkert för att han tyckte jag var så smart när jag sa att jag ville ha "en fin färg".
Han såg rätt frågande ut kan jag berätta.
I alla fulla fall räckte de där 3 literna inte långt.
Så imorgon är det upp tidigt, väcka mamma och köpa färg.
Jag hoppas hoppas jag hinner färdigt med ett rum innan jobbet imorgon.
Det ser ut som sju svåra år hemma hos mig!

Inte så roande..
Fast på det positiva.
Jag har inte mintgrönt & 90-talsfgult längre. Wow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback