Paint me white.

Nu är jag hemma från mor där jag ätit middag tills jag storknat.
Så fort jag kommer hem till huset på berget drabbas jag av buffé-sjukan.
Ni vet när man äter och äter, det tar liksom inte stopp förrän man inte ens kan resa sig upp.
Precis det utsatte jag min stackars kropp för idag.
Nyttigt! (Det går bra det här med att ta bättre hand om mig själv..)

Jag tog med mig lite vit färg och nu har jag målat ner taket riktigt igen.
Vi råkade kladda på rätt bra i sovrummet, men det är klart nu.
Så imorgon ska jag tejpa om igen och sedan slänger jag på all färg där inne på egen hand.
Som grädden på tårtan fick jag ledigt också.
Med andra ord kan jag ha tur och hinna med mer än bara sovrummet!

Jag har ett zoo här.
Familjen har rätt mycket djur och därav får man med sig typ tre hela vinterpälsar hem
i kläder och diverse annat när man lämnar berget.
Måttligt nöjd blir man då.
Undra om det går över mina gränser om ett djurfritt hem,
när jag har en hel djungel i kläderna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback