Realitycheck.

Helt plötsligt är det lördag igen. Veckan har flugit förbi!
Det har varit skönt att vara hemma och sova i min egen säng faktiskt.
Men jag måste erkänna att jag saknar människor när jag vaknar,
även om jag är sur på mornarna är det mysigt att äta frukost med någon!
Eller som nu. Då jag önskar att jag var i fjällen för att ha någon frukost att äta.
Jag har gjort det till en vana, som kommer sluta abrubt nu när jag är hemma.
För köper jag hem frukost blir den bara dålig, eftersom jag i slutändan inte äter den.
Struntsamma. Jag yrar igen.

Idag åker möjligtvis jag och min moster utan monster för att kolla på färg.
Först har jag tänkt ringa hyresvärden och höra vad han säger om det hela.
Men jag hoppas han går med på det!
Som det är nu känns det väldigt kalt här. Kalt = kallt. Jag måste köpa möbler!

Om vi kommer iväg är det bara jobbet som väntar sedan.
Kommer vi inte iväg får jag hitta på något annat, vad det nu ska vara.
Städa möjligtvis? Fast det har jag hela dagen på mig att göra imorgon i och för sig.

Nu är det dags att hämta tvätten som är torr och väntar på mig.
Ha en underbar lördag!

Filakia polla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback