Shoutout.

Jag måste bara berätta att jag nästan spricker av lycka.
Nästan helt utan anledning för den delen.
Det är söndag för bövelen! Jag älskar söndagar!

Inte en vettig sak har jag gjort idag. Jag sov länge till att börja med.
Sedan åt jag frukost och drack juice, jag blir alltid glad av att dricka juice!
SATC går varm på tv-n, nu när jag fått en ny box måste jag gå igenom alla avsnitt igen.
Precis som jag gjorde när jag fick förra boxen.
Lite stressad blir jag då och då av att jag sitter här i pyjamas och luktar illa, men så kommer jag på bättre tankar.
Som att jag måste åka på IKEA inom kort, helst innan rean slutar.
Eller så gör jag som jag just gjorde och dammade av hela stället. Nu luktar det gott.
Och bättre ska det bli, efter ett avsnitt eller två ska jag dammsuga och torka golv.

Ikväll ska jag laga till mig pasta och sås på kyckling, champinjoner och andra godsaker.
Sedan ska här tändas ljus och bara njuta av livet och det nya året, bara för att jag kan.
Det här är en dag utan måsten och stress.

JAG ÄLSKAR SÖNDAGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback