Silke.

Nu var det jävlar i mig evigheter sedan jag skrev något.
Helt fullt upp har jag haft på sistone. Jag tog mig som bekant till S-vall och där shoppade jag!
Så nu ser lägenheten ut som kaos och jag trivs inte alls speciellt bra i det.
Förhoppningsvis löser sig allt ikväll. Eller imorgon.
Allra först ska jag till min lilla kusin Michaela som fyller 16 idag.
Grattis!

Igår fick jag hem det fenomenala programmet Spotify.
Än så länge har jag bara positivt att säga om det.

Jag återkommer så fort det ser någorlunda vettigt här.
Tills dess ska jag kolla på filmer som Dirty Dancing,
den ser jag nu och då känns allt helt plötsligt lite bättre.
Halsen gör inte ens lika ont.
Jag blir minst lika kära i Patrick Swayze som jag var när jag såg den 10 ggr i veckan.
För cirka 14 år sedan.

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback