The only think stopping you is yourself.

Minst lika länge låg jag i sängen och snoozade idag.
Klockan nästan 12 slog jag upp mina stora och kände mig seg och slö.
Alltid vill jag ha något att skylla på,
men nu vet jag nästan 99% att det beror på meducinen jag tagit två dagar i rad.
Eftersom jag varit så dåligt på att få i mig den blev det förmodligen som att starta på nytt.
Så nu har de två sega dagarna gått, från och med nu vaknar jag säkert pigg som en lärka klockan 9!

Lite imponerad måste jag säga att jag är av vårt tekniska samhälle.
Hipp happ hittade jag min gamla serveringslärare på nätet,
inte för att det var miljarder år sedan jag gick i skolan.
Men det är så pass längesedan att jag börjar kolla tillbaka på det hela
med en vackert skimmer runtom, eller ja, verkligen inte allt. Men mycket.
Det har även gått så långt att jag längtar tillbaka, även fast jag var galet skoltrött när jag var där.
Engelska C vore sjukt roligt att läsa. Men jag har nog något betyg att plugga upp innan jag får det.
Vi får se.
Hon slängde snälla ord runtomkring sig och jag är mer taggad än på länge att öppna eget.
Frågan är bara var jag ska börja?

Time to get ready.
Jag har en hel dag innan jobbet att spendera!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback