Very well then.

Det verkar som mitt Sundsvall verkar gå utför!
Mamma ville visst inte för hon "hade inte tid", trams!
Alla har tid för lite IKEA, med eller utan pengar för den delen. Det är så trivsamt där att alla trivs!
Men så var det där med bil. För Mona följer mer än gärna med. Hon har dessutom inget problem att köra med släpvagn, och så får jag umgås lite med henne äntligen! Katching.
Jag ringde Peter för att höra om vi fick låna hans bil. Han kommer ändå ingenvart med den med sin brutna fot.
Det skulle gå bra, om det inte vore för att mammas bil ska in på service och de då kanske behöver hans. Så vi får se, han skulle ringa inom kort när han pratat med gubben.
Jävla typiskt!

Nu när jag kollat på möbler veckor i streck blir jag galen när inte huset ser ut precis som jag vill!
Ge mig alla möbler nu.

En annan sak var att jag visst tänkte sluta röka,
men inte förrän alla var slut.
Därav köpte jag inget nytt paket igår och rökte upp den sista igårkväll. Så nu är jag helt nipprig.
Och nu önskar jag att jag inte ens skrivit något här, för jag håller på att gå av med röksug!
Det är så jag vill ta mitt utsmetade ansikte till Konsum och köpa mig ett paket.
Men inte, inte än på några timmar i alla fall.
Jag skulle varit tyst. Då vet ingen om när jag misslyckats.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback