Vinden har vänt.

Vinden vände och tvättstugan var ledig!
Jag har hunnit med en del idag sedan sist ska ni veta gott folk.
Som sagt blev tvätten tvättad och nu väntar jag bara på att den ska torka.
Jag har hunnit packa upp och färgat håret, kollat på möbler och lite till.
Gick ner på jobbet för att höra den nyaste överasskningen och kan inte säga annat än:
Grattis Nina!
Där fick jag mat och så kollade jag på färg till lägenheten.
Imorgon tänkte jag försöka få tag i herrn som äger huset och höra om det går för sig att jag målar om.
Med egna pengar givetvis. Eller mammas & Peters pengar snarare eftersom jag fått presentkort.
Så det är bara att hålla tummarna!

Men jag tror det kommer gå bra så jag är mäkta laddad.
Räknade även ihop vad jag kommit mina nya saker hittills kommer kosta,
inte mindre än nästan 19000:- och det är exklusive blommor, hyllor, lampor osv.
Jippi! Jag får jobba häcken av mig januari ut.
Synd bara att det är jävla lugna månader framöver..

Nu ska jag ta ett meducinkur och kolla lite på SATC.
Tidigare kunde jag som sagt inte sova och det får jag igen nu. Tiodubbelt.
Jag är som en strandad val med nysattacker.
Säg inte att monstren smittat mig..

Hej på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback