Way too cold, again.

Jag somnade oerhört tidigt igårkväll,
så det betyder att jag vaknade i lagom tid idag.
Himla skönt!
Tanken var att jag skulle dra med min farmor för lunch och lite mys på stan idag,
men när min trasiga(?) termometer står på -29 grader så skippar jag det.
För att få henne varm i rullstolen skulle jag nog behöva sy på en extra hud eller liknande.

Vi får ta det nästa vecka helt enkelt!
Istället ska jag försöka få upp det där skåpet,
något som givetvis inte blev gjort igår. Jag var för slö helt enkelt!
Eller så har det att göra med att jag verkligen inte fattade någonting.
Så nu ska jag ta mig en dusch, göra mig färdig och sedan försöka vara lite händig!
Kanske hinner jag med en tvätt om inte tvättstugan är beslagtagen också.
Men först in i mysdressen jag fick hem på posten i förrgår. Guld värd!
För jag går inte utanför dörren förrän jag verkligen måste till jobbet..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback