We're just getting older.

Hela dagen har jag spenderat på stan i stort sett.
Pengar slängdes hit och dit.
En hel del massa bra grejer hittade jag till min inflyttningsfest,
såsom en toaborste och annat.
Fyndat har jag gjort också. Då känns allt lite bättre!

Imorgon är det jag som jobbar lunchen så rent teoretiskt borde jag sova nu.
Men det får vänta en liten sväng!
Har så mycket i hjärnan och känner mig mer taggad än på länge.
Nästa helg kommer bli grym hoppas jag.
Jag är som ett litet barn på julafton. Enbart för att jag har en ledig helg!
Har bestämt att jag ska vara en riktig värdinna och bjuda på mat när alla är här dessutom.
Lillasyster fyller 18 och det måste firas!
Med en del panik ska jag erkänna..

Är jag gammal nu?

Kalinixta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback