What a lie.

Veckorna går minsann fort gott folk.
Helt plötsligt har vi torsdag igen och jag är på väg att snärta till jobbet.
Moster ringde precis och frågade om jag ville ta hand om minsta monstret
medan snälle storebror går på barngympa med sin mor.
Det ska inte vara några problem alls eftersom jag slutar klockan 15.00.
Så himla mysigt att vara med monster-Hedvig, även om hon som sagt kan vara ett monster..

Jag har som fastnat framför tv-n där de visar Top Model Australia,
helt galet som alla andra Top Model's.
Här är det mest bråk just nu och så kallar de varandra för Fuckheads,
trevliga människor att umgås med måste jag säga!
Nej, nu är det verkligen dags för mig att borsta tänderna, diska frukostdisken och komma iväg.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback