You with the sad eyes.

En ny vecka redan och jag blev visst ledig en till dag!
Underbart ropar hela kropp och själ.
Ändå har jag känt mig vansinnigt rastlös hela dagen och har till och med haft tråkigt.
Är det inte konstigt att när jag har ledigt har jag tråkigt
och när jag jobbar blir jag less och vill vara ledig?

Mamma är en liten ängel och har köpt mig en elvisp,
som inte kommer gå sönder efter fem gångers användande!
Nu funderar jag på om jag inte ska baka något till henne,
bara för att visa hur glad jag blev?
Eller så gör jag det imorgon när jag inte börjar förrän klockan 17.

Hela dagen gick jag utan att äta, jävligt klantigt.
Men efter lite middag har jag blivit människa igen.
Lite meducin och kanske ett glas vin på det här så.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback