Young people.

Klockan 10 slog jag först upp mina stora ögon,
men det var för tidigt att kliva upp en söndag minsann.
Det kände jag med en gång.
Så jag låg och drog mig, länge, länge.
Klockan 13.43 klev jag upp och kände, att nu kanske jag sovit lite för länge.

Jag sover fortfarande sådär jävla dåligt. En ny säng behöver jag nu!
Dessvärre har jag bränt upp de mesta av pengarna.
När det inte gick som jag ville blev jag ju tvungen att leva,
med det menar jag inte kläder i vanlig ordning.
Utan jag har köpt färg, för alldeles för mycket onödiga pengar,
eftersom jag blev så fruktansvärt missnöjd!

Nu har ju i och för sig hela halva dagen gått.
Resterande tid ska jag kolla på dåliga filmer och baka lite.
Jag mår så himla bra när jag bakar, alla tankar samlar sig på det!
Kanske lär jag mig lite grekiska också.
Mitt språkförråd måste fyllas på!

Adiosas! (A good start..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback