Dagen d.

Då kör vi!

Årets laxfestival är här och jag känner mig sjukt avslappnad.
Det spöregnar ute och jag tycker nästan synd om alla som ska jobba i parken,
det gör jag verkligen för det blir rätt kallt när man stått i fukt i några timmar.
Sedan hade jag önskat ,för alla ledigas skull, att det skulle vara varmt och sol.
Den här kvällen ska ha underbart väder, folk ska mingla och jag ska jobba röven av mig.
Så är det bara.
Viva la svensk sommar. Den är galen!
Jobba röven av mig får jag förhoppningsvis göra ändå.

Nu måste jag hoppa in i duschen, göra mig redo på ett litet kick.
Köpa ännu fler papper till menyerna, för när det väl funkade blev det ändå fel på något vis.
Tur att någon är uppmärksam!
Klockan 13.00 befinner jag mig på arbetet och där stannar jag till tidig morgon förmodligen.

Jag hoppas alla kommer få en grymt roligt kväll!
Nästa år tänker jag kanske vara med, det vore något..

Filakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback