Just another weekend.

Jag ligger i soffan, här har jag legat hela dagen. Lata människa!
Morgonen var hemsk.
Så trött har jag inte varit på länge, inte ens förra helgen när jag svirade konstant tror jag.
Jag står fast vid mitt ord om att jobba sent på natten är värre än vara fyllesvin.

Men i fredags gott folk var det just vad vi var.
Anna har dålig inflytande på mig och jag är rädd att det är vice versa.
Efter jobbet, jag gick till och med hem tidigare (kors), så gick vi hem till mig för vin och tjejsnack.
Sara var hemma igen, Petra, Isabella, Anna, Hea och så jag.
Vi snackade strunt, drack vin och mådde gott.
Till slut sprang vi ner till Hörnan när klockan visade kvart över 1, drack drinkar utan is och skrattade.
I brist på egen kamera snodde jag Hea's bilder. Hoppas det är okej.

Lördagen bjöd på jobb och mer jobb. Jag var slö, Anna var on fire.
5:an visar Anna Nicole Smith-film. Så mycket on fire ska jag aldrig i hela livet bli.



Ena bilden kan bli något. Censurerat.
Gillar min telefon!
(Och du, vi är fan snygga!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback