Movie night.

Malin & Chroffe kom förbi för filmkväll.
Till en början gick det väl sådär när Malin vägrade se vilken film som helst som vi valde,
Chroffe ville se en brasiliansk slumfilm som påminde om något han sett på Discovery.
Jag sa ifrån när jag insåg att filmen skulle vara på spanska.
Syrran ville se någon thriller som hon inte ens skulle vågat se något av, så där sa vi andra ifrån.
Vad jag än sa så passade det inte, så jag fick övertala dem.

Ungefär en timma efter att vi börjat leta film bestämde vi oss för Rock'n'Rolla.
Det var den jag valde och helt rätt tänkt av mig så var den rätt bra.
Eller ja, hyffsad åtminstone, sjukt seg till en början då man behöver tänka.
Guy Ritchies filmer är allt bäst när jag sett dem tvåsiffriga gånger, så jag får väl fortsätta kolla helt enkelt..
Det är jävligt värt att ha hyrfilm i tv-n, men då man ska samsas är det pest och pina!
Alltid finns det för mycket att välja på. Vardagslyx..

Nu längtar jag mest till de 2 veckorna utomlands.
Och så är jag sjukt nöjd över att jag har så många nära och kära hemma helt plöstligt.
Det var på tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback