Off to work.

Tiden går fort när man har roligt och helt plötsligt är jag på väg till jobbet.
Hela helgen har verkligen flugit iväg och även om jag är glad att alla dragit igen,
just för att det då blir lugnt ett tag till i mitt lilla liv, så saknar jag att ha alla hemma!
Eller snarare att vara 15, ansvarslös och sorglös kanske.
Då man kunde hänga ute till tidig morgon varje helg och sedan sova hela dagen,
för att börja om med festerna igen.
Prick så som jag gjorde den här helgen.

Då var jag på varenda fest och festival jag ville på.
Riktigt så funkar det inte längre.

Det kanske är på tiden att skaffa sig ett jobb där jag kan ta riktig semester om jag vill.
Mersmak är inte alltid bra..
Men när det kommer till just vad kan hända, kanske.

Im doing it for a thrill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback