Oh my - who would know.

Sjusovarn är framme och jag orkade inte ens vakna av väckaren klockan 10.
Då är det illa!
Men nu är jag uppe och har ätit en macka så jag ska vakna till.
Har frusit fruktansvärt mycket och önskar nästan att jag hade el-element i hela lägenheten.
Det är höst ute redan känns det som, och utan element som värmer upp mig måste jag
sova med tjocksockar och nattlinne. Väldigt snyggt.
Kanske är det dags för flanellpyjamasen inatt?

Mardrömmarna följer mig fortfarande.
Jag börjar bli trött på dem. När jag vaknade 06.18 imorse trodde jag kroppen skämtade.
Och sedan var det svårt att somna om. Känns som meducinen kanske vore bra ibland ändå.

Istället för att gnälla ska jag ta en lång varm dusch, göra mig redo och gå till farbror polisen.
Jag hatar att vara med på bild. Särskilt passkort och dylikt, det slutar alltid i kaos.
Det allra bästa vore om man fick ta med sitt egna kort. Då skulle det kanske sluta bra.
Innan jag går tänkte jag också försöka få tag på mostrarna. De kan vara lite sega, vem vet.
Det blev ju lite att dricka för dem igår..

Time to get ready.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback