One, two - step.

Dålig koll för tillfället. Det finns ingen chans att hinna med att skriva en massa strunt den här veckan.
Egentligen har jag inte så fullt upp, men jag sover, jobbar, äter och dricker vin. Runt, runt.
Just idag har jag tillräckligt att göra dock. Imorgon är den stora dagen, d-day på året.
Jag måste fixa papper så jag kan skriva ut menyn, gå på banken och så måste jag tagga till.
För nervositeten äter nästan upp mig. Fredagen är stressigast, men ändå lugn.
Då är jag på gång och förberedd. Annat är det med lördagen.
När du får ungefär 6 timmars sömn, (alldeles för lite för mig!) och har lika stressigt, med mindre personal.
Den gör mig nervös.

Mitt hår är så sjukt slitet. Nu är det ett och ett halvt år sedan jag klippte mig sist. Inte okej!
Därför börjar jag tro att det kanske vore smart att klippa mig innan jag åker till Kerkyra.
Salt, sol och vind sliter tillräckligt på håret där nere ändå. Jag kommer komma hem med dreads annars..
Men det får bli en annan dag, för just nu måste jag först göra mig färdig och sedan få allt gjort.

Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback