Underdog.

First day at work efter långledigt gick mäkta bra faktiskt.
Hektiskt och utan tid att tänka, precis som jag faktiskt gillar det.
Mor och mostrar kom förbi, drack och hade mysigt.
Inte utan att jag blir avundsjuk. Så på fredag planerar jag mys på balkongen med moster förhoppningsvis.
Efter jobbet då vill säga, beroende på vilken tid jag slutar..

Nu är det förmodligen på tiden att sova.
Imorgon väntas det att göras pass hos farbror polisen så jag får lämna landet om tre veckor.
Sedan tänkte jag luncha med mostrar och "Hemming" förhoppningsvis.
Mitt lilla monster!
Nu är vardagen återställd och jag får fördriva tid innan jobb. I like it.
Arbetsnarkoman blir jag kallad, men jag håller inte med. Med min lön måste man jobba hårt..
Inte för att jag klagar, men ja. You get the point.

Har repeat:at en ny låt hela kvällen. Så det får bli några gånger till, sedan sova.
Och jag längtar redan till helgen, även om jag ska vara lugn!

Filakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback