Jobbig dag?

Jag har tunga dagar tycker folk, men ironi i rösten.
Just idag kan jag faktiskt hålla med. Min dag är inte det minsta tung.
Först och främst sov jag hela förmiddagen och då menar jag verkligen hela förmiddagen.
Klockan 13.30 bestämde jag mig för att kliva upp.
Sedan ville fröken Sörlin ta mitt pass, egentligen har jag inte råd att släppa ifrån mig,
men eftersom hon bad så snällt och jag också vill vara snäll så gjorde jag det.
Det ger mig tid att tvätta och ska jag få in dricks i helgen måste jag lukta gott!

Ikväll är hela personalstyrkan inför helgen inbjudna på vin hemma hos chefen.
Det kan bli trevligt. Men jag hoppas som Anna att det bara blir ett glas och inget mer.
För imorgon är det onsdag och då ska vi ta oss ut efter jobbet.
Den lugnaste veckan på året för mig verkar bli allt annat.. Självdisciplin kvinna!

Just nu kollar jag på en ny film på Telias filmbutik. The Women.
Finns det något bättre än tjejfilmer en regnig dag? Nej, jag tror inte det.
Samtidigt tvättar jag i källaren. Den omtalade källaren.
Men det börjar dra ihop sig för att göra sig färdig.

Places to go, people to meet.

Filakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback