What a day.

Systeryster kom förbi med pojkvän och ett litet monster.
Vi tog oss ner till en lekpark där Hedvig fick åka rutschkana några gånger,
sedan fick lillasyster eld i baken när hon insåg att lilla hunden Isa var ensam hemma och behövde rastas.
De sprang iväg och jag handlade lite mat.. Det var verkligen på tiden.
Så ikväll ska jag laga mat till mig själv, sjukt tråkigt att äta själv,
men det ska bli skönt att sitta hemma och ta det lugnt.
Även om det är tråkigt att äta själv är det faktiskt skönt att vara själv då och då.

Efter allt gnäll på min telefon i helgen har jag kommit fram till att jag kanske måste köpa en ny ändå.
Det finns roligare saker att lägga pengarna på och så har ju vraket en del fördelar,
som att ingen någonsin skulle få för sig att sno den då den är ungefär 7 år gammal och helt paj.
Men sen att den funkar lite när den vill och hur den vill är väl kanske inte riktigt lika bra.
Jag har i alla fall hittat den jag vill ha, det är jag nästan helt säker på!
Så om jag nästa gång jag hittar vad den heter lägger ut den här borde någon vänlig själ kunna köpa den eller hur?
Typ min låtsasfar. Det vore snällt.

Ner i tvättstugan igen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback