Where have I been?

Oh my vad jag helt och hållet tänkt bort detta ställe ur huvudet.

En vecka var det visst sedan jag uppdaterade sist. Jag blir mer och mer lik min mor.
Mest för att jag faktiskt inte haft något att rapportera om.
Inget viktigt och intressant åtminstone. Inte heller har jag behövt skriva av mig på något  vis.
Jag trivs bra med tillvaron för nu och mår gott över det jag har.

Några små saker som hänt:
- I måndags skaffade vi oss ett nytt intresse jag och fröken Sörlin.
Monster extremsport var på besök i vår lilla stad och Anna fick äran att sälja bärs åt genomfrusna människor.
När hon frusit färdigt och fick komma in i värmen bestämde vi oss för att gå ner och vina efter jobbet
och där satt vi sedan till tidig morgon och frös, drack vin, åt chips och Anna fick till och med se vad som händer i naturen.

- Tagit vårt förnuft till fånga och bestämt oss för att hitta ett eget lag i extremsport. Kan bli väldigt intressant!
läs mer på:
http://www.exploresweden.se

- Sara är hemma ifrån Umeå! Anders från Gällivare! Mer vin på onsdagen med massor av brudar.
Fortsättning på Hörnan med sen natt och väldigt trött morgon. Ska aldrig dricka igen.. Det säger jag alltid.

- Jag är förvandlats till en sjusovare och tar mig inte upp på morgonen. Men det är skönt.
20 veckors rökfritt är jag nu uppe i. Och det är bara 4 veckor kvar till Grekland. OM jag längtar!!

En sista dags jobb innan tre dagars ledighet är vad jag har framför mig idag.
Känns skönt med lite time off innan det verkligen drar ihop sig för stress de sista veckorna i juli.
Och ja, jag håller tummarna för ljud i datorn och bättre väder. Det här är inte okej längre.
Nu har det regnat i flera dagar och mulet har det varit sedan solen sken sist!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback