Your smile.

Berättade jag att jag fick meddelande sent igår,
så sent som 23.30 där det stod att jag idag skulle börja 12.30 idag?
Inte? Men så var det. Och jag blev mindre än nöjd.
Inte just för att börja 12.30 - jag behöver timmarna folk om jag ska få ihop några pengar till Grekland!
Har försökt förtränga alla saker jag faktiskt måste ta med mig ner, som presenter och dylikt,
men det går inte riktigt och jag får i stort sett ta all dricks för att få ihop till det!
Men att få reda på 12 timmar innan vilken tid jag ska börja är inte okej.

Det är löjligt att jag inte kan kliva upp i tid. Tänk såna som börjar innan klockan 7 på morgonen.
Den tiden på dygnet är jag inte ens anträffbar! Som en zombie som är helt omöjlig att väcka.
Om jag inte varit vaken hela dygnet och fortfarande är vaken vill säga..
När jag en gång ska skaffa ett vanligt 7-16 jobb, om jag någon gång ska det, måste jag skärpa mig!

Vädret är piss. Det duggar och är grått och tråkigt. Jag behöver lite sol innan jag ska iväg!
Såhär ska det tydligen fortsätta hela veckan, egentligen borde jag inte bry mig då jag jobbar.
Men jag tycker synd om de med semester som bara har det grått och tråkigt!
Snacka om deprimerande svensk sommar. De där veckorna i juni borde ha varit för evigt!

Time to get ready, käka lite dagen-efter-tacos och springa ner till jobbet.
Ha en underbar dag.

Filakia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback