Bang.

Jag fastnade i trötthetsträsket och mina två lediga dagar var sköna.
Ena dagen gjorde jag inget vettigt alls. Precis vad jag behövde!
Dag två hängde jag på stan, köpte presenter och käkade middag med Sandra på restaurang.
Trots full möjlighet av recovery var jag fortfarande helt slut.
Nu två nätter senare börjar jag känna mig okej, hyffsat okej åtminstone.

Dubbelpass arbetades igår.
Jag är så dålig på att tacka nej, och då får jag dåligt samvete.
Mitt ständiga dåliga samvete förföljer mig fortfarande.
Allt krånglade och helt plötsligt skulle jag jobba den dagen jag inte skulle jobba. Idag.
Min kära fars mor hade redan kontaktats och lunch med henne är vad jag har som plan idag.
Det dåliga samvetet får följa med oss, även om det redan löst sig.
Jag pallar helt enkelt inte dessa dubbelpass. Jag blir så trött! Och det är inte värt alla pengar i världen.

Nu måste jag göra ett ryck. Försöka förstå mig på vissa saker och sedan hämta farmor.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback