Cherry baby.

Fikat hos farmor blev succé och vi satt och pratade i över en timma.
Till en början var hon bitter över att jag var så "sen" men det gick snabbt över med lite bullar.
Hon är duktig att prata min farmor, det ligger i släkten.
Men hon försvinner ofta in i sina egna tankar också, precis som jag brukar göra.
Och envisheten. Den ska vi inte prata om.
"Kan själv sa 3-åringen. Och det säger jag med!" Det är så hon fungerar.
Luften inne på gammelgården gjorde mig matt och jag var tvungen att ge mig av innan jag somnade.

Imorgon ska jag kliva upp i tid än en gång.
Klockan 12 ska jag befinna mig på Remsle för att sminka min lilla kusin som blivit stor.
Det är bal och jag är helt uppspelt. Hon kommer bli så fin, och hon har blivit så gammal!
Innan tänkte jag svänga ihop en sallad så vi kan äta lite lunch tillsammans.

Im on fire!
Kom jag också på helt plötsligt.
Ikväll var jag populär. Jobberbjudande i Gbg, beröm ifrån Nya Zeeland och så vidare.
Jag älskar mitt jobb!

Körsbären och jag ska nu fortsätta kolla lite på tv innan vi ger upp.
Det är dags att sova strax om jag ska orka med hela helgen!

Fiakia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback