Dödens dag.

Tisdagar är den nya fredagen.
Och onsdagar är den nya lördagen.
Det är klart efter en kväll som den här!

Fikat med syster och vän, mor och moster var helt okej.
Jag kom hem några hundringar fattigare efter att ha börjat dra kortet, mammas fel.
Självdisciplin när det gäller pengar  är inget jag fått i blodet
och det förstår man om man känner min mamma. Vi är rätt lika på den punkten!
Positiva till pengar kanske man kan säga.

Kvällen på restaurangen började lugnt men så hipp happ small det till
och alla kom med en och samma gång.
Jag har säkert nämt det förut men det är fascinerande att det spelar ingen roll vilket tid folk vill komma,
alla vill komma samma tid vare sig det är klockan 16.00 eller 20.00.
Går alla efter en speciell klocka som inte vi ser?
Ingen dag är sig lik, jag bränner kalorier och har jävligt roligt på jobbet. Det är viktigast!
Även om jag inte ibland ser ett slut på kvällarna mår jag bra av att jobba.
Problemet är väl hemma, när jag inte kan slappna av och komma ner på jorden.
Jag behöver  verkligen sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon.

Ryggen knakar. Nacken värker. Jag känner mig som en 75-åring.
Därför stänger jag av och gör menyerna inför helgen imorgon istället.

Kalinixta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback