Glad midsommar & trevlig helg!

Jag har tagit förnuftet till fånga och trots att själen längtar till ensamhet
kommer jag fira årets ljusaste natt med mina kära vänninor från när och fjärran.
Sara kommer från Umeå, Julia från Stockholm och idag träffade jag den sista.
Det var minst 5 år sedan vi sågs sist och hon är hemma från US and A och hälsar på.
När någon kommer så långt för att fira midsommar, då kan man väl inte motstå?

Så redan klockan på förmiddagen ska vi mötas upp för bubbel (mitt initiativ givetvis)
och sedan sill-lunch på tidiga eftermiddagen.
Det kommer bli en lång dag, jag ska försöka att inte tappa benen.

Massor med ärenden att uträtta innan. Som att få håret mörkt igen, inte skalligt.
Därav är det kanske dags att sova. Jag måste upp tidigt.

Jag önskar er alla en underbar midsommar med nära, kära och härliga människor!

Filakia polla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback