Hundöga.

Kronisk trötthet, undra om det finns något liknande?
I så fall verkar det inte bättre än att jag lider av.
För motverkande effekt har jag nu balkongdörren öppen, frisk luft gör underverk har jag hört.
Det är väl just det som är problemet. Not enough fresh air!

Jag hoppas på finväder så jag kan sitta i friska luften och bli röd.
För glöm att jag blir brun gott folk. Det sker liksom aldrig.

Innan jag gör uppror och ger upp min soffa ska jag slappa ikväll.
Men tv-n ska av tidigt och datorn likaså. Jag måste sova om nätterna!
Det gör jag inte av ljuset och av omvändande av dygn.
Skärpning fröken!

Ciao!

(Ett helt inlägg om absolut ingenting. Ingen överasskning, jag är förvånad att ni läser.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback