I love my life.

Nya menyn är på plats och solen har varit starkare än på länge!
Jag har äntligen fått lägenheten städad och resten av dagen spenderade jag på balkongen.
Det finns inget bättre än att sitta där ute och läsa i solen.
Nu har jag även hittat en bra bok som jag lusläser och gråter under tiden.
Tsunamin måste vara en av de saker som påverkat oss människor mest detta århundrade.
Att överleva och därefter förlora hela familjer måste vara någon av det värsta tänkbara.

Kvällen har varit en pärs. Det ska tydligen ta 3000 gånger att bryta en vana,
vi har bytt meny och inga siffror är rätt i huvudet för tillfället.
Guess you could say im in trouble.
När jag trodde jag var säker kom det som ett slag i magen,
helt plötsligt var uteservingen full och jag fick inget gjort.
Mardröm.
Det är omöjligt att vara ensam på den ytan en sån här kväll.
Men jag går många steg!

Imorgon väntar badet med barnen och moster, bara vädret håller i sig.
Mysigt. Jag älskar sommaren och just nu älskar jag mitt liv!
Det måste vara den bästa känslan.

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback