Klick-klack.

Skatten trillade in under eftermiddagen,
som jag tillbringade hemma i soffan och i tvättstugan med lite städ och lunch.
Båda de sista var givetvis i lägenheten, inte i soffan.
Hur som.
Den var allt annat än nyttig lunchen. American pancakes med sirap.
Ack så gott, men åh så onyttigt.
Men då var jag där igen. Jag mår bra av att inte vara strikt efter en diet 24-7.
Så en gång om dagen äter jag mjöl, bröd, potatis osv. Om jag känner ett sug.

Godis däremot var det längesedan jag åt men just nu i skrivandets stund fick jag ett extremt sug.
Satan.
En morot så sover jag gott sen.
Jävla diet alltså. Men bra för tänderna!

Tillbaka till sak. Skatten kom och jag känner hur det kliar i fingrarna!
Resan måste betalas illa kvickt och alla pengar tas ut så jag inte gör något dumt.
Men ett klädesplagg bort jag väl ändå få unna mig? Det tycker jag!

Imorgon får syster-yster sommarlov.
Det är mycket jag skulle ge för att vara 11 och ha 8 veckor ledigt igen!
Så nu börjar sommaren kan man väl säga, när småtrollen får lov.
Jag ska spendera morgondagen på stan med moster som det ser ut.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback