Kvällens sken.

Solen lyser såhär på kvällskvisten och jag är nöjd över svenska sommarnätter.
Sommardagarna är väl sådär, men kvällarna är helt underbara.
Moln eller inte, jag älskar att det är ljust fram till mitt i natten och bara mörk i en timme eller två.

Bitterfittan sprang sin kos och jag blev på bra humör igen lagomt till stan och jobb.
Beslutsångest över midsommar har jag faktiskt,
jag är bjuden på fest men jag vet inte hur festsugen jag faktiskt är.
Allra helst vill jag åka iväg och ta det lugnt någonstans där det inte finns med massa folk.
Typ i Junsele, stugan där är min nödflykt. Mina vänner vill nog på fest och Julia kommer faktiskt hem.
Jag vill så gärna vara med henne, men å andra sidan kan det vara det sista ledigt jag har på länge.
You get it.
Jag har grav beslutsångest.

Ikväll tänkte jag gå och lägga mig i hyffsad tid så jag inte sover till elva imorgon igen.
Det är löjligt hur skönt jag tycker det är att ligga i sängen på mornarna.
Nu äter jag det sista av godiset, som jag köpte i lördags.
Jag är värd det, det var säkert två månader sedan jag moffade godis.
Mina dåliga vanor har flugit iväg med meducinen, det mesta har blivit bra när jag slutat med den.
Fysiskt sett. Psykiskt vet jag inte, det visar sig väl.

Jag mår bra av att se hur snygga vi är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback