Min lilla kick.

Dagen med bad var mysig.
Jag låg mest stilla och läste min bok, vilket resulterade i massor med vatten kastat på mig.
Tydligen platsade jag inte som rolig lekmamma och därför fick jag smaka på hur det känns.
Men värmen lägger sig som ett lock över vår lilla stad och jag blir helt matt.
Tro inte att jag klagar. Jag älskar det!
Det är dessutom en försmak på vad som komma skall i augusti.
Grekland i augusti är värsta månaden, varmast och mest folk!

Tanken var att jag idag skulle luncha med Petra, då det blev inställt i onsdags.
Men hon fick förhinder och vi tar det nästa vecka istället.
Jag ska bege mig ner på stan, kanske möta upp någon för lite fika eller så.
Ärenden att uträtta på systemet och andra viktiga ställen innan jag börjar för kvällen.
Måste försöka fixa hemsidan också, det är på tiden nu när vi bytt meny!
Det får bli när Nina kommer och gör mig sällskap. Det är säkert 2 månader sedan vi jobbade tillsammans.
Så det här kommer bli roligt!

Systers kompis Kattis har fyllt år, så jag ska försöka fira henne i helgen också!

                       

Mina små älsklingar.
Lillasyster Ellen allra sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback