Nothing.

Nu är det snart helg vilket innebär ledig dag.
Telefonen hade gått varm i min jackficka i eftermiddag,
Julias nummer upprepades om och om igen.
När jag ringde upp fick jag frågan:

"Du är  väl fortfarande med?!"

Det är svårt att motstå den söta lilla godbiten.
Men när jag förklarade dilemmat och hur less jag faktiskt är på folk och den här stan,
det tär att jobba socialt ibland, så förstod hon.
Än är inget bestämt men det vore bra skönt att slippa göra någonting alls.
Jag är extremt seg och nere den här veckan. Konstigt när det är ljusast på hela året.

Mamma och familjen är i fjällen. Syster sticker till Edsele. Jag skulle också vilja åka bort.
Jag ska barnvakta Hedvig en sväng och så måste jag kila på systemet.
Monsterungen får följa med.
En fika med Johanna ska jag också försöka hinna med. Om jag vaknar i tid.
Mitt liv är innehållslöst just nu. Jag ser fram mot augusti i Grekland!

Filakia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback